مجتبی امیری

مطالب وبلاگ

اخبار، اطلاعیه ها و...

اولین دانش آموخته علوم جنگل مقطع دکتری دکتری

اولین دانشجوی دكترای علوم جنگل دانشگاه كشاورزی گرگان فارغ التحصیل شد

 

بر اساس اعلام امروز روابط عمومی دانشگاه، عنوان پایان نامه دكتر مجتبی امیری (تغییر ویژگی های ساختاری توده طبیعی بهره برداری نشده راش شرقی) در یك دوره آماری پنج ساله در جنگل شصت كلاته گرگان است.

استاد راهنمای وی دكتر رامین رحمانی و اساتید مشاوره دكتر خسرو ثاقب طالبی و دكتر هاشم حبشی بودند.

چاپ هفت مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش یك مقاله ISI در مجله اكولوژی گیاهی كشور آمریكا، پذیرش یك مقاله علمی پژوهشی در مجله بین المللی تحقیقات منابع طبیعی (دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان)، پذیرش یك مقاله علمی پژوهشی در مجله زیست شناسی كشور و ... از جمله سوابق علمی دكتر امیری است.

وی رتبه اولی مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم دانشجویان در رشته مفاهیم قرآنی، دبیری انجمن علمی جنگلداری، نمایندگی شورای تعامل دانشجویان و دانشگاه در دانشكده علوم جنگل و ...، مشاوره و همكاری در تهیه طرح های جنگلداری اداره كل منابع طبیعی استان گلستان و بورسیه دانشگاه سمنان را در كارنامه فعالیت های علمی آموزشی و فرهنگی خود دارد.

وی هم چنین دوره های كارشناسی و كارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان گذرانده بود.

وی در نشستی با حضور جمعی از اساتید، داوران و دانشجویان در سالن شهید شهریاری در پردیس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان، از پایان نامه خود دفاع كرد.

هم اینك در این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه تخصصی كشاورزی و منابع طبیعی در ایران، 36 رشته كارشناسی، 44 رشته كارشناسی ارشد و 30 رشته دكترای تخصصی دایر است.

تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل حدود پنج هزار نفر است كه 35 درصد آنان را دانشجویان تحصیلات تكمیلی تشكیل می دهند.

شمار اعضای هیأت علمی دانشگاه 145 نفر است كه 88 درصد آنان دارای مرتبه استادیاری و بالاتر هستند.

در این دانشگاه 17 نشریه تخصصی به صورت ادواری و منظم منتشر می شود كه از جمله 11 نشریه دارای درجه علمی پژوهشی، یك نشریه ثبت شده در اندكس ISI و یك نشریه با درجه علمی ترویجی است.

دانلود ضمیمه بازگشت به بلاگ
دسته بندی : افتخارات و عناوین , بازدید:406 , تاریخ انتشار : 1398/12/14